miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 19 september 2012

Onsdag

En vecka har gått och dottern har studiedag. Vi planerade bakning idag så två klassiska kladdkakor har vi rört ihop och sprider sin ljuva doft. Hade en sen dumping igår av den egengjorda soppan. Inte mysigt, blev akut illamående, svettningar och fick lägga mig tio minuter sedan var allt frid och fröjd igen. Känner på mig att pure perioden blir tuffare än nu när det är soppa som gäller, men om en vecka får vi se? Lustigt iallafall att inte känna hunger och när man blir sugen är det bara att fundera på varför? Ta ett tuggummi så är det borta. Är nog tuggandet man saknar egentligen. Jobbar på att höja vätskemängden än så länge, är inte riktigt uppe i 2l än. Nu avnjuter jag lite citronvatten, snart dags för sockerfri nyponsoppa som lite mellis.
Ha det bra därute, det försöker jag ha, i min takt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar