miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 8 mars 2013

AJ då...

...Vilken vecka...och den är ju inte slut än...
Måndag och tisdag var dottern hemma sjuk igen...men jobba får man ju göra ändå, onsdagen jobb 08:30-21:30. Och då gick min jacka sönder på jobbet. Typiskt! Var ju min favvo som värmt mig i många år nu. Men det är väl snart dags för vårjackan?
Sedan kan man ju tro när man tar minustid igår, torsdag att det blir en lugn dag?
Nä ett inbokat tandläkarbesök med dottern, lustgas och tandutdragning. Visade sig att de ändrat lite i planeringen, det är två till som ska ut...hua...Men! Hon var superduktig och den första är nu ute. Idag har hon ont i kinden och munnen men hoppas det går över om ngn dag.
Och idag fredag när det är en ledig dag, då är det väl lugnt?
Ja bara ett snabbt besök på barnmottagningen. Nu är vi nästan utskrivna därifrån efter 17 år. Han (läkaren) ville bara ta ett litet test innan ( http://www.1177.se/Kalmar-lan/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Hypertyreos--overskott-av-skoldkortelhormon-/?ar=True ), men om det inte visar något så är det bara äta mycket (smör, ost, bröd mm.) och ofta som står på agendan. Som det alltid har varit.
Och det känns ju helt ok.
Höl dessutom på att bli påkörd i rondellen av en som tror man kan svänga ut närsomhelst åt höger om man kör i innerfil. Kan säga att min tuta fungerar iallafall även om den låter lite ynkligt och inte så argt som jag velat i detta läget.
Ikväll dags för teater =)
Tjihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar