miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 11 mars 2013

En händelserik helg på många sätt..


På fredagen var vi på Campa i klaveret.
Ett par timmar fyllda av skratt. Ska inte avslöja vad som händer men de är underbara hela högen..
Har ni inte sett den så gör det om inte annat när den kommer ut på film!

Dottern fick allas autografer och var såå nöjd med kvällen.
Började redan fråga om hon får se den nästa år också =)
På lördagen var vi på trippelkalas, de börjar bli stora nu systers pojkar 8 år (vad tiden går).
Jag skulle visa en bild på instagram och vem ser man inte på adamalsings sida?
Ett snabbt ivägskickat meddelande så är bilden vidareskickad till la familia, gisses vilket informationssamhälle vi lever i idag. På gott och ont.

Visserligen inte denna bild men lika glad som alltid.

Avslutade kvällen med melodifestivalen.

Sedan hände något oförhappat och lite otäckt...
Skulle gå upp på natten och göra ett "besök" kände hur jag kände mig lustig och skulle försöka gå in och lägga mig i sängen igen, vet att jag ropade till på maken och när han kom upp låg jag i dörröppningen in till sovrummet. Tur i oturen slog jag inte in i dörrposten men kände hur jag slagit i höft/knän/axeln och nacken som ömmar idag. Men ett glas jouice(utan socker) piggade upp och allt var normalt igen. (förutom att maken blev lite orolig) 

Så söndagen blev det ingen träning, suck...gillade ju dansen och att man blir glad av den. Utan vi gick och tittade på möbler istället och åt, åt och drack efter klockan hela dagen eftersom när man börjar fundera på hur matintaget såg ut på lördagen så var det inte riktigt ok..hade jag tänkt efter så kunde jag gjort om och gjort rätt (typ ätit innan jag gick och la mig). Men har alltid fruktsocker med i ytterfacket på min handväska så skulle det hända igen så vet ni var det finns..
Och nu börjar ju en ny arbetsvecka som kräver energi så idag går jag efter matklockan igen..

Nu springer ouzo och sparkar boll med en knuten plastkasse, ja de kan de små(stora) katterna också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar