miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 20 mars 2013

Längtar..

..till sommaren! Ännu mer nu när det snöar igen..vill ju ha värme!
Fryser i perioder, men just nu är jag i en sådan, Usch..

Vill tipsa om kesella citron och frukt tex. tinade hallon som mellis, supergott och friskt. Lär jag köpa fler av, sista får följa med mig till jobbet idag.

Pratade med mellansonens läkare igår, nu är vi avskrivna från barnavdelningen med rekommendationen att äta ordentligt och extra fett till maten. Typ som tidigare mao. Men skönt. För nu kommer ju ett nytt kapitel, tandregleringen..

Tre dagar kvar att jobba nu innan ledig helg!
Yippie.
Ska försöka ta mig till danspasset imorgon, var ju en kortare version så det ska vi väl våga oss på även om jag är där själv =)

Önskar er alla en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar