miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 10 augusti 2009

Nu är helgen över.


Och det känns som jag har sockervadd i huvudet. Ringde och förvarnade maken så det inte blir 110% på schemat i em. Vi ska hämta pojkens cykel som varit inlämnad på lagning. Det var allt puh!

Mellanpojken har blivit stucken av ett bi igen är blå...frågan är om man ska ringa vdc om antihistaminer om olyckan är framme? Ser värre ut för varje gång han blir stucken, panodil, handsprit en blå kylsalva och salva mot bett hade han på skrivbordet när jag kom hem. Inte sovit ordentligt heller samt illamående...sist fick vi gå till distriktan då lossnade huden mellan tårna och blev infekterade.

Flickan var på kalas igår, ramlat på hemvägen och skrapat upp knät.

På ica maxi skulle jag handla lite mat innan hemkomst. De hade lithells falukorv för 15kr och ekonomikern i mig räknade ut att det kunde bli 4 middagar för 30kr. Men när jag kom till kassan kom ett meddelande utgått-får ej säljas, de hade återkallats. Så kassörskan tog falukorven och jag fick snopet åka hem utan!

Nu står Kalmar vatten här utanför häcken och jag vet inte vad de gör, låter så in i sjutton...

Tur jag inte ska skriva mer för här blev det inte mycket positivt kladdat eller nja kan ju skratta åt det imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar