miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 1 augusti 2009

SOL!!!


Skulle kunna vara socialtjänstlagen men det är Solen jag är så lycklig för att den återvänt även om det är bara för en dag. Idag kom min syster hem med dottern min. Sovit till 10 över 10...ungefär som hemma=) Det är typiskt mina barn nattugglor och sover resten av tiden. Haha. Sedan kom mamma och de andra två systrarna så hade vi strandparty utan strand. Solen värmde såå gott. Lite fika och småprat... Moster (en av fem, gissa?) stannade sedan över middagen som vi skickade med resterna, sedan till hennes pojkvän. Spännande att höra reaktionen senare....för han äter inte ost och den innehåller grönmögelost, dock inte så mycket. Nu är solen i moln men det känns ändå att det varit en underbar dag på alla sätt! Nu ska vi titta på tv:n och se om vi kan se min "saknade" syster som är på Grönan idag. Hoppas! Till mamma/mormor, stora sonen kom ut...åh vad varmt var hans reaktion så smög han in igen, efter att ha smällt med stora stenen som låg på gräsmattan..

Tack alla inblandade för idag eftersom jag tror att ni är de enda som vet om denna skrivsida...med tankar och trams=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar