miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 25 augusti 2009

Tisdag


Kräkningarna fortsatte igår kväll men han somnade och har sovit, sedan han fick i sig en halv risifrutti. I eftermiddag åker vi in men kommer hem i morgon, sedan är allt förhoppningsvis klart, ibland är det jobbigt att försöka vara stark men det är tungt när man inser hur dåligt han kommer må. Men en sänkning av insulinet och uppsikt av ekg säger ju en del...


Ringde från försäkringskassan nu på förmiddagen var något om krav och utbetalning, frågade damen efter en stund att: Har du verkligen kommit rätt?, Ja då läste hon upp numret, men sa jag jag menar personen? Det är inte första gången detta händer och det är inte roligt för den andra?
Då säger kvinnan, när hon upptäckte att det var fel hem...Oj det var tur att jag kom på detta...! Säkert hade inte jag ifrågasatt henne från start hade hon lämnat ut personens alla uppgifter till mig, kollade ju inte ens vem som svarade med namn, redan där skulle hon insett sitt misstag, dessutom bor jag inte i Östersund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar