miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 18 augusti 2009

Ny granne?


Hade besök på tomten vid nio tiden igår, som inte alls var särskilt rädd av sig utan gick iväg till häcken och kom tillbaka flera ggr. Fick hålla uppsikt på barna istället som gärna hade klappat den lite eftersom den gick så nära. Funderade på om det kan vara en unge som precis flyttat hemifrån eftersom det var en modig krabat och de brukar ju vara lite dumdristiga...
Spackling pågår fortfarande, fick åka och köpa mer spackel. Köpte färgen med när vi ändå var igång. Jag hoppas att vi kan väva lite ikväll...
Nu börjar jag inse att vi blir ett par stycken...det är bara de närmaste har jag sagt och när grannen frågade ca 30. Men så skrev jag ner de vi vet på en lapp och då är det 38st som vi vet med oss själva. Så jag ska försöka få med barna till ÖoB och köpa bakform med avtagbar kant för annars kommer inte efterätten att räcka. Jag har en....nu är det kanske dags att fundera på att bli nervös för att allt ska löpa smidigt? Nää inte än, för tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar