miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 8 november 2010

Måndag


Ett trött litet hjärta har jag framför mig. Ska jobba i mer än ett dygn nu så det är vad som väntar mig nu...
Passar på att kolla lite på nätet om olika psykiska sjukdomar och psykoser. Svårt att läsa in allt men lite lättare då svt gjort en hel del program inom området så man kan se lite hur man bemöter och kanske även pratar om det men personen som upplever det, samt att de berättar om hur de upplever sina dagar, positiva och negativa. Stark av dem att kunna berätta så mycket ändå trots att de har det svårt.
Ska ju gå igenom lite mer i skolan imorgon. Det är ju bara tre veckor innan vi har tenta och då kommer jag ju missa sista gången innan med, vilket ger mig stora skälvan, men visst jag sätter alltför höga krav på mig ibland, men det är svårt att låta bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar