miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 30 november 2010

Tisdag?


En helt vanlig dag?
Nja jag vet inte det...klockan ringde 5.10. suck maken börjar tidigt och vaknar gör jag ju tyvärr alltid. jättenervörs för tentan jag skulle ha idag, sista för att bli godkänd. Men istället för att oroa mig bestämde jag mig för att åka till simhallen. Men väl framme och ur bilen kom jag på att ryggsäcken had ejag glömt, med husnycklar, körkort mobil mm. Så snabbt in i bilen och hoppas att ngn var kvar hemma. Lycka!!! En av sönerna hade sovmorgon!
Sedan fixade jag en gran. Konstaterat att det inte fungerar med gran+vatten+katt som klättrar i träd=dålig idé.
Så i år blir det efter omröstning............................. nä inte denna vita...gissa?
åkte sedan till skolan för att göra tentan (vilket inte är kul med en magister som står och tittar ner på vad man skriver under tiden.) men det känns som att jag kommer att ha godkänt iallafall. Men när jag gjort testet, lämnat in papprena till magistern och klätt på mig och gått ut till bilen. Vad hade jag då glömt? Joo ryggsäcken igen...Ja jisses vad en snurrig, virrig person kan ställa till det.
Svaret på frågan om färgen på granen är: en BLÅ glittergran. Vilken kattrackan redan börjat tugga på, trodde nog det var ett gigantiskt köttben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar