miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 25 november 2010

Torsdag:)


Tänk, i förrgår var det översvämning och idag är det snökaos...aldrig är man helt nöjd när det gäller vädret, och kommer heller aldrig bli.

Kommer sitta som en klagotant på pensionärshemmet och klaga över att det var SÅ mycket bättre förr.

Vilken tur att jag bloggar för någon uppmärksam tonåring kommer ju säga att:

-Vänta ska jag visa dig vad du skrev i bloggen för 40år sedan.

-Titta du sa precis likadant då, fast med andra ord, använde inte likamycket svordomar som du gör nu...

sedan sitter jag där och muttlar för mig själv och ställer till irritationer eftersom de där inte fattar ett dugg. Och mina tomtar ställer de inte alls där jag vill ha dem. Suck vilka inkompetenta personer...muttel, muttel, muttel
.
Idag har jag varit i simhallen och kört mina längder, hämtat sonen i skolan, dottern likaså det är mellansonen som klarar sig själv idag, än så länge. Sedan middagslagning på G. Och efter det är det dags för dansen och skyttet. Fullt ös som vanligt men det är bara att köra på och längta efter lång ledigheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar