miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 18 november 2010

Oj Torsdag?


Var med mamma på diverse små "äventyr" igår innan jobbet, maken tyckte dessutom att jag skulle åka och titta på badkar vilket jag snällt gjorde;) Han ska titta idag och sedan kör vi dialog efter det, det är då man inser att ibland rullar allt på så fort att vi inte ens möts i dörren. Tur att jag blir MYCKET ledig över jul som det ser ut nu!
Idag efter jobbet åkte jag till simhallen, rackans vad fort det blir tungt när man inte tränat, men 40 blev det iallafall mindre går jag inte med på. Sedan fick jag gå in på apoteket och kolla om det fanns några salvor fick ett sms om att missan är dålig i ett öga. Men det enda receptfria är kompresser och vatten så jag köpte en låda kompresser att tvätta med så får maken avgöra om det ser bättre ut när han kommer hem i em annars får han ringa veterinären för jag är med dottern på dans och skytte ikväll.
Kram på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar