miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 26 oktober 2011

Har ni tänkt på att världen är ´full av citat?

Många av dem riktigt tänkvärda.
Om en vecka börjar jag på ett nytt arbete, många frågar hur det känns?
Och svaret är, Jag vet inte. Det är roligt, sorgligt, spännande,  en saknad, och nytt. Fråga mig i morgon och det är helt annorlunda från idag.
Ser det som en ny stig att vandra. Sedan får vi se vart den leder...men nyfiken är jag ju. Och testa nya saker vill jag ju så jag kan egentligen bara se på det som att nu var det dags att gå. 
Men en sak kan jag säga helt säkert och det är att jag kommer att sakna mina underbara arbetskamrater för de är den bästa grupp man kan tänka sig...och det är det som känns tyngst, vill inte lämna dem...men ser ändå fram emot kvällen då vi ska träffas allesammans för att ha vår sista egna träff som grupp:)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har jag dragit en vinnare i en tävling som du varit med i.
    Kika in och se om just du vann. :)

    SvaraRadera