miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 9 oktober 2011

Helg.. (Fototriss - Personligt)


..För familjen, men för mig har den inneburit arbete. Nu har jag varit på arbetet två helger av tre och inser att hjärnan räknar ner...men imorgon skall jag också på anställningsintervju.
Har inte haft tid att vara nervös, men visst funderar jag. Har ju alltid tyckt om den omväxling mitt arbete gett. Lite svårt att lämna det som känns bra men det kan ju bli bra på ett annat sätt, bara att jag inte vet det än.
Så som ni förstår är mycket ovisst och att planera framåt är inte lätt då jag inte vet vad jag gör om en vecka eller två eller hur schemat kommer att se ut?
 Försöker ta en dag i sänder.
Det närmaste nu är att krypa till sängs då jag känner att sinnet börjar dunklas lite. Efter lite sömn blir det oftast lite lättare att se saker och ting på ett ljusare sätt:)
Bara att skriva av sig så här får saker och ting att kännas lättare ibland.
Tack för att ni finns där! Vill visa er foton ur mitt smultronställe, Ebbetorps gård, för det är svårt att gå där och inte se det vackra runt om i naturen.


Vill ni se fler personliga fototrissar titta här:
http://fototriss.blogspot.com/

8 kommentarer:

  1. Jättefin triss, gillar stenarna med mossa. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Fin triss, ser ut att vara ett fint ställe. Lycka till med intervjun. :)

    SvaraRadera
  3. Fint! Gillar hästen och "smultronstället" lycka till på anställningsintervjun.
    Måste skriva anonymt, annars kommer jag inte fram.
    Måste göra nåt med min profil

    http://elsasdotter.blogspot.com/2011/10/fototriss-152-personligt.html
    Ha det bra/Linnea

    SvaraRadera
  4. Hoppas ditt nya jobb blir fint nu då.. visst är det så att man är lite nyfiken på tiden som finns framför oss .. lycka till :) Fina bilder på ditt smultronställe :)

    SvaraRadera
  5. Fin triss - som 'hästtjej' måste jag ju gilla den första bilden lite extra... Och som arbetssökande måste jag ju önska dig lycka till! :)

    SvaraRadera
  6. Fin och personligt tolkad triss. Hoppas allt gick bra. Förväntade förändringar av det invanda brukar alltid kännas lite nervöst.

    SvaraRadera