miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 6 juni 2009

Lördag morgon?

Eller snarare mitt på dagen=)
Grattis Mikaela som äntligen är biomedicinsk analytiker. Blev god smörgåstårta (lillpojken åt så han mådde illa...men kunde ut och leka) och en underbar tårta till efterrätt glömde bort kameran men annars hade jag lagt in en bild på den här, får se om de skickar lite bilder till mig sedan. Yngsta systran mi var på bal på slottet vem vet kanske kommer något foto därifrån också senare?
Jag blev kallad lektant, men det bjuder jag på. Det är ju jag, inte den som har lust att sitta rak och stilla och titta rakt fram hela tiden är de missnöjda är ju det deras bekymmer Kan ju inte göra alla nöjda. Svarade bara att jag är inte så gammal än, när jag är det sitter jag nog på stolen!
Ikväll är det kalas igen. Grattis Johan, min systers man. Vet ju vad ni önskar er mest av allt och det kan vi inte ge men ni får del av vårt kaos och ett och annat skratt hoppas jag (iallafall från vårt paket).

Och vår röriga, omständigt tokiga tillvaro. Det är inte fy skam...

Pip och tut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar