miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 2 juni 2009


Mamma och jag pratade idag lite om hjärt och kärlsjukdomar, märks det att vi båda jobbar inom vården fast på olika vis? Kom i allafall in på stroke och när jag kom hem letade jag upp en sida om det vi diskutterade http://www.allahjartan.se/AZTemplates/Page____1454.aspx
Hoppas att det är givande läsning även om det inte är så uppmuntrande.
Arbetat på morgonen idag. Började 06.30 men idag gick det lätt att komma upp. Skatan var nämnligen utanför fönstret vid dammen och skällde. Somnade med fönstret öppet så jag får väl skylla mig själv.
Lilltjejen var ute med de nya klasskamraterna idag. Hade gått en mil=) De var ganska trötta i fötterna så idag skulle hon och kompisen leka sittande lekar. De är rolig de små.
Igår var alla barnen och kompisar och hade vattenkrig i trädgården. Vilket ös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar