miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 5 juni 2009

Så där


nu är det äntligen fredag och helg - en ledig sådan. Idag tar min lillasyster student -examen som biomedicinsk analytiker. Vilket jobb hon har fått lägga ner men jag tror hon tycker det är kul, jag tycker det låter jätte intressant. Så jag önskar dig ett Jätte Grattis!
Och du hinner vila en dag innan du börjar arbeta=)
För imorgon är det kalas igen. De avlöser varandra just nu och det är ju alltid kul att träffas, lite synd bara att det oftast då blir vid kalasen för annars är det mest arbete och fullt ös.
Själv åkte jag hem efter jobbet för att hämta ett par utav shortsen jag köpte till stora pojken igår - de var alldeles för stora men ändå i samma storlek och tyvärr fanns det inga fler i den modellen så nu är han med två par jeansshorts. Kan ju altinera iallafall även om det inte syns så väl. Vill inte gå med den blommiga versionen av badshorts i skolan...
Pip och tut på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar