miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 21 juni 2009

Söndag


Idag har vi satt upp bassängen på tomten och barna de solstrålarna badade i 15 graders vatten. Hujedanemej hade jag aldrig gjort. Lite vattenkrig blev det oxå. Tog en tur till ÖB de hade klor billigt men när vi kom dit hade de ej fått något. Typiskt att sätta ut det i reklamen men ej ha något hemma. Men vi kom ju ut iallafall hela familjen. Inatt har mellanpojken en kompis sovande här...blir nog sent uppe ikväll med. Men dagsovaren jag har redan snarkat till i soffan(5min). Farligt att fusksova så, sover ju så dåligt på nätterna oxå- ligger och sover men lyssnar efter ljud....Blir kanske bättre nu när jag inser att jag är ledig, vi får se. Idag hade skatorna sovmorgon till 08.30 iallafall- hoppas de har det imorgon oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar