miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 9 juni 2009

tisdag


Vaknade vid 05.00 idag och klockan som skulle ringa 05.30. Gick inte att somna om. Så mycket surr i huvudet.

Åkte till jobbet och visade en ny tjej hur vi gör på morgnarna, handling mm.

Mellanpojken som skulle till simhallen, följde min syster yster med tur att hon kunde för annars hade alla dessa vildar varit själva Hua mej.

TACK; TACK; TACK! Hade inte klarat jobba om det inte vart för dig=)

JA jag är hönsig, jag vet men det bjuder jag på.

Ringde hem på mobilen 20 i 9 men ingen svarade och de som skulle åka 20 över 9 blev lite nervös att han försovit sig...

Lillflickan skulle gå själv med en kompis hem. Har ringt dit och kollat att det gick bra att gå själva. Hon har ju aldrig gått själv förut.

Sedan Tvätt, Kaffe och grilla kött till middagen är mina planer, hoppas att vädret håller med=)

Pip och tut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar