miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 18 juni 2009

Torsdag!


Äntligen ledig, idag har jag farit runt som en skottspole mellan affärer, hemmet och jobbet så nu är jag lite trött i fötterna. Pojkarna har oxå velat ha uppmärksamhet nu när de varit själva ett par dagar...så de satte igång att baka chokladbollar. Blev sedan inte lika glada när de var färdiga...var egentligen inte det de ville ha, de fick ju städa köket efter med...mest sällskapet tror jag.


Lilltjejen har haft kul på nya fritidset och nu leker hon med en kompis. Väntar på att öset sätter igång nu när kompisen snart ska gå hem.


Jag var en stund hos mammiz vi hade lite 10101010101001010100010001 prat =) Hoppas att det är ok med provresultatet. Spännande...även om jag bara läste det du skrivit in. Imorgon kommer en ny dag.
Pip och tut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar