miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 21 juli 2009

Åhh


Lite gäspande blir det idag minsann, inte van att vara uppe så tidigt än...Tar lite tid att förstå att jag jobbar igen, men väl på plats går det undan. Åkte och kollade på skor till barnen igår, behöver ju ha det oxå=)

Just nu är maken ute och klipper gräset och jag håller mig så långt borta som bara är möjligt, både från gräset...och gräsklipparen. Är ju tunn-tömning i morgon och alla grannarna skall ju klippa dagen innan, men min näsa kan ju rinna så gott utan hjälp. Kliar ju tom inomhus när alla är ute efter samma sak ---gräsmattan! Jag var inne på mossmatta men det är inte uppskattat tyvärr...Förövrigt jagar de desssa gynnare om kvällarna någon som vill ha ett kilo eller två, skänkes mot avhämtning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar