miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 30 juli 2009

Lite snabbt


Jobbat natten idag och var förbi coop och köpte frallor innan jag åkte hem, så när alla "stjärnor" vaknade fanns allt framdukat. Nu är det diskat och tvättat och den hänger och fladdrar i vinden. Vi får se hur friska vindar det blir idag?..

Lilltjejen funderar på allt hon ska packa till imorgon, typ hela rummet när hon ska sova hos moster och kanske de andra mostrarna med? Foto: Moster Tina

Min snok rinner. Kan det var förkylning, damm eller att allergitabletterna är slut och jag har inte orkat mig förbi apoteket i stan när jag kan vara hemma med familjen? Troligtvis det sist nämnda men vi får se...
Anticimex var här och la ut bete till våra nya husdjur...de små odjuren.
Kram på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar