miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 28 juli 2009

Tiden räcker inte till...


Tänkte vi skulle åka förbi uteliv och ikea innan dottern skulle till tandläkaren och jag ska jobba. Slutade med att vi kom till uteliv (3min) fanns inga fiskar där till dotterns förtret, det var ju det hon ville titta på.
Sedan vid ikea var det för mycket bilar för att tiden skulle räcka till, slutade med att barnen var Sååå hungriga att de ville ha korv på pölsemannen vilket tog 30 min att förtäras...Slutade med pannkaka. Vi hann ej titta på tapeter på Bauhaus och inget ikea. Det tog stopp - tiden detta otacksamma fenomen räckte inte till...Ska nu åka till jobbet om 10min. Tacka vet jag panpizza - det tar 2min att värma så nu hann jag få i mig lite mat oxå...vilken uppfinning.!
Har ni sett vilken solstråle deras kusin är. Tänk snart, kanske om ödet vill kommer det att springa massor av kusiner runt om oss? Dessa små ögonblick är så underbara när de finns förevigade i bild för de gör att vi inte glömmer utan minns även om tiden går...man blir glad i sinnet bara man ser dessa smås leende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar