miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 17 juli 2009

Fredagen i full sol=)












Tillbringade vi på Ölands djurpark, med bad, cirkus och hela eftermiddagen med karuseller. Mellanpojken satt och pratade hela vägen hem om att ett djur kunde han väl få? Skölpadda, ödla eller nåt när han fyller år?

Reagerade lite på skillnaden mellan de två parker vi gått i den ena stor och backig, denna med mindre ytor, många djur och mängder med nätstängsel. Men oj vad mycket mer/fler olika djur de har på öland, men foton blir bäst på kolmården. Karusellerna fick bra betyg av hela familjen utom av mig som åkte karusellen på fotot en gång och Aldrig! mer! Pojkarna åkte denna nog 20ggr men jag blev så höjd/åk sjuk så jag bad dem minnas denna blundande syn för den kommer aldrig att inträffa igen jag tänker stå med båda fötterna på jorden, sådetså!
Dagens gärning hittade en pojkes keps (troligen ca 14år, men så bedrövad) blev sedan själv bedrövad när jag insåg att han plockade fimpar på marken och rökte...Hade velat...jaa vet inte men allt blev plötsligt så sorgligt när man inser vad man har och vad andra söker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar