miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 10 oktober 2012

4 veckor idag.

Och vad passar bättre än att fira dessa fyra veckor på mitt "nya" liv med att för andra dagen i rad "trava" runt travet =)
Idag var det visserligen lite kallt, men vad gör väl det när solen skiner?
Igår började det ösregna när jag kommit halvvägs, var ju inte läge att vända lixom, lika långt tillbaka. Så jackan hade inte ens torkat i gårkväll. Uscha, fick lite jackpanik där helt plötsligt för vem vill åka in till stan med en blöt jacka?
Inser dock att vissa kläder börjar bli lite stora, så igår åkte första tröjan in i kaminen och fick skänka mig lite värme istället. (för frusen är jag nuförtiden, mer än vanligt) Blir att införskaffa lite nya varma goa tröjor med tiden. Än så länge klarar jag mig med de varma filtarna i soffan.
Ser nu fram emot en trevlig kväll och hoppas ni gör detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar