miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 4 oktober 2012

Hade oxå behövt...

..Lite vatten i en puckel att ta till vid behov, men det får gå ändå...Smutta, smutta, smutta, tur ica har vattenflaskorna med drickkork, slank ner en till i vagnen när jag var och handlade i morse, perfekt att ha med då dottern dansar i eftermiddag(så nu vet ni vad jag gör när jag sitter där utanför).

Idag blir det kyckling och ris till lunch(rester sedan i förrgår) och potatis och lax till middag. Har inte riktigt kommit underfund med portionsstorleken jag kan äta men köpte små plast-burkar att kunna ha med till jobbet. Visade sig att den räckte till två mål igår. 
Lite jobbigt när jag inte riktigt känner varken hunger eller mättnad än(men det kommer med tiden). Dumpar väldigt lätt så man är ju extra försiktig måste erkännas.
Men knäckebröd fungerar nu och det är ju ett plus i kanten för det är ju lätt att ha med sig.

Undrar om det finns någon proteinbar man kan ha med i väskan också? Fast det vågar jag inte testa riktigt än. Men om någon vet så får ni gärna skriva en liten kommentar om vilken sort, även vad gäller typ shaker. För när jag frågade på apoteket vågade de inte svara på om man kan äta tex. modifast bars eller shaker längre? Hade ju alltid det innan för det var så bra att ta till och håller ju dessutom länge i väskan.

Sista dagen jag passar Casso med så nu är det ingen risk (förhoppningsvis) att jag sätter igång fler larm, men visst, kan ju ingenting garantera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar