miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 19 oktober 2012

Mycket om djur och djurparker...

Denna veckan och det tycker jag är toppen att de belyser alla större parker hur djurhållningen efterlevs i respektive park. För visst är det så att vi alltid har faschinerats av de vilda djuren.
Mina katter ligger förnärvarande utspridda lite överallt, någon på altanen, någon i sängen...
Arbetsveckan har rullat på förutom att jag helt glömde bort när jag började igår så jag var där en timme tidigare, som tur var åt det positiva hållet.
Köpt räkor, kräftstjärtar, kyckling och skinka till lunch idag så får vi se vad magen tycker?
Bokat en tid för bedömning av ett födelsemärke som jag önskar att de tar bort, sitter precis i midjan och kliar och irriterar. Visade sig att sedan gör dom det inte förrän vdc är färdigrenoverad, typ i november någongång. Så det blir att vänta ett tag.
Ikväll Discodags för dottra och kompisarna, blir att platta, locka, våffla håret och sminka sig mm.
Lär bli livat.
Ha det gott därute, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar