miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 2 oktober 2012

Tisdag

Pratat med chefen idag, börjar ju dra ihop sig mot arbetsdax nu, nästa fredag sätter testen igång på allvar. Matlådor ska med, finns inte så mycket tid och går inte att ta det lilla lugna som det ändå gör när man är hemma. 
Igår var jag med om ngt otäckt, jag tyckte jag mådde jättebra på förmiddagen, men efter att jag ätit lunch (samma som middagen i förrgår) mådde jag jättedåligt och kunde inte resa mig upp pga svimmningskänslor. Men efter nyponsoppan vid två var det bra igen. Funderade på om det kan vara järnbrist i kombination med lågt blodtryck (101/65) som det låg på nu sist när vi kollade i helgen då det också snurrade litegrand bara jag reste mig upp. 
Har fått en tiggare nedanför stolen när jag äter, Ouzo har kommit på att det mesta jag äter är gott så nu gäller det att vakta både tallrik och bestick för rätt var det är kommer det en tass farande för att fånga sitt byte...min mat!
Börjat rensa ut bland skorna, dags att stoppa undan sommaren...eller kommer det en solhelg till?

2 kommentarer:

  1. Hur ser ditt energiintag ut? Du kanske ligger i underkant och därav lågt blodtryck.. Hoppas det blir bättre! KRAM / E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade lågt redan innan hemfärd, vilket de poängterade ett par gånger "däruppe". Kollade trycket härhemma då vi har en egen. Lite svårt att höja energiintaget just nu då jag lätt dumpar, inge kul alls.. men f.ö. mår jag bra och hoppas du gör detsamma! =)

      Radera