miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 22 oktober 2012

Frukost?

Innan frukost ser tablettintaget ut så här...och då kan jag för närvarande inte ta min astma medicin pga att kortison nivån kunde bli för hög i kroppen. Men ta i trä, tagit allergitabletten två gånger när näsan runnit och Bricanylen en gång på den här tiden. Symbicorten är ajjabajja!. Om ca tre veckor slutar jag med ena tabletten och får då använda dem igen. Tur det inte är så kallt än för då brukar ju inte halsen och lungorna må så bra.

Igår åt jag korv till lunch, utan bröd visserligen, men ändå. Och till middag blev det raggmunk och fläsk med lingonsylt(lågkalori) och jag kunde äta det med. Åh blev så glad, hade förväntat mig att det skulle vara en lurig maträtt men mindre fett och fläsket tillagat i ugnen gjorde nog susen.
Så nu vet ni hur min frukost ser ut...och hur varje middag med "ny" mat är en test...

Sedan blev det en härlig höstpromenad i det vackra vädret.
Hoppas ni också passade på att njuta i de ljuva solstrålarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar