miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 23 maj 2009

Grattis Nenne 60år!


Idag fyller min morbror 60 år. Jättekalas med mycket folk, glada miner och så en och annan som utmärker sig lite för mycket med lite dricka innanför västen. Undrar varför en del inte kan låta bli det där för mycke,t just när det är fest för någon annan? De kan ju faktiskt gå ut en fredag lördag kväll istället? Är det för att drickan är gratis?
Blev lite full i skratt när jag upptäckte mina gamla bilder i ett sånghäfte vi gjort till mamma när hon fyllde 50. De kunde ju bett om lite nya bilder hade ju varit mycket roligare, för måla kan jag ju göra fortfarande...tror jag även om tiden är lite knappare i livet för att sitta med penna och papper alltför ofta. Tyvärr kände vi oss lite ofina som gick innan kaffet men som man säger, ska gå när det är som trevligast.

Hämtade en trött son hos kompisen. Kunde inte ens äta pizzan han fick och det är inte likt honom. De hade visst varit uppe till två och en del tjejer hade sovit i killarnas stugor och en del i tjejernas. Så det hade varit fullt ös igår. Inte undra på att tålamodet tryter idag...skickade tre sms under kalaset och undrade när vi kom. Tyvärr är kameran trasig, får lämna in den så det blir lite gamla foton framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar