miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 4 maj 2009

trodde det skulle vara bättre


idag men efter lite hopplapolka på tjejens dansuppvisning känns det absoluuuuuut inte bättre. Trodde nog att jag hade lite bättre muskelstyrka efter alla promenader men jag hade nog missbedömt knä-muskeln. Jag sa ju till dig att ta det lugnt säger maken då till mig, visar sig att det passet han gör på fredagar är specialanpassat för hans arbetstagare - det var ju inte detta=) Ja så är det får skylla mig själv...

Flickorna var så duktiga på dansen - filmade nästan allt och deras ledare är superbra. Nästa år går hon upp till 8åringarna. Kommer bli ändå tuffare och jag tycker det är tufft nu. Har problem med att lägga in bilderna idag så det får väl bli som vanligt typ en bild om dagen men det blommar så överallt nu.
Funderade på en bra present men har ide torka. Måste ju släppa till imorgon så det är klart innan jag börjar jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar