miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 20 maj 2009

sprungit...


...Nä inte jag inte. Men det gick undan på staden idag. Mellanpojken och jag lämnade tjejen på fritids och åkte sedan direkt in till staden för att skaffa vissa nödvändiga attiraljer.
Såsom cykelhjälm, strumpor, presenter och annat smått och gott. Blev glada när de fick mc donalds till lunch(pojkarna)...vet någon annan som blir ett åskmoln som får soppa på fritids idag...
Nu ska jag snart åka till jobbet. Har hjälpt till att packa det jag kan idag så han inte behöver stöka så mycket imorgon bitti. Pratat med föräldrar så jag kan känna mig trygg att någon håller lite extra koll... Missan trakasserar den stora pojken genom att lägga sig på hans franska böcker. Inte lätt med en svartsjuk katt.
Ett litet Grattis till mig själv på namnsdagen idag=) Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar