miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 21 maj 2009

kristi himmelsfärdsdag


Kom aldrig hem från jobbet igår...Killen som jag jobbade med blev sjuk och inga vikarier gick att finna, med ljus och lykta, så helt plötsligt var jag själv på jobbet och jag som skulle gått hem på kvällen, han skulle jobbat natten.
Kl 06.30 ringde de om att först kl.10.00 idag kunde ev en tjej komma när arbetstidslagen tillät. Som tur var kom en annan kille in och jobbade från 08.30 annars hade jag ej kommit hem förräns kl 14.00 idag. Och pojken som ska åka på läger idag...
Vi bestämde att vi köper en engångsgrill och grillkorv och åker dit så får vi ses en liten stund iallafall...
Ja detta var inte planerat...men tur att jag har en underbar familj som förstår när sånt här inträffar och man inte kan komma hem, för det känns absolut inte bra i själen. Plus att man blir trött för man gör 2-3 personers arbete själv. Det man inte hinner får vara - en ren prioriteringsfråga...känns som jag börjar bli bättre på att pussla eftersom dygnets timmar inte alltid räcker till.
Kram på er alla!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar