miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 23 april 2009

Blev en liten promenad idag

O så skönt men i brist på att hinna med att fotografera harar och annat som kom i min väg så tog jag ett kort på mig själv. Det är lustigt när man är ute kan man stöta på de märkligaste situationer. Idag mötte jag en man efter lite samtal visade det sig att han satt som ordförande i astma och allergiföreningen...och frågade mig hur min åsikt var om hur bussarna trafikerar byn? Och ärligt jag tycker de går bättre nu iallafall i säkerhetssynpunkt för barnen samt att nuvarande vägsträcka går att bygga ut, det gör inte den gamla
där finns ju inte ens en trottoar för alla som cyklar till skolan men egoistiskt sett tyckte jag bättre om att åka den gamla vägen, mer att titta på. Han satt visst i villaägareföreningen oxå...

Hittade den mest underbara färgsprakande bloggsida jag någonsin sett, vet man inte varför man är fet så får man veta det där=)
http://thisiswhyyourefat.com/page/1
Ska återgå till min tvätt...tunnan ropade på mig idag oxå, väntar på att den ska eka men det tar väl ett par år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar