miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 20 april 2009

virus




Jaa det var som jag anade, provsvaren hade kommit och jag lever med vira virus. Alla prover var bra! Man tänker ju så mycket dumt när man är trött. Födelsemärket jag fick visade sig vara en åldersvårta som ramlade bort av sig själv igår...lustigt aldrig hört talas om.
Skulle äta mycket C-vitamin och dricka varmt. Detta var visst vanligt när man fått äta penicillin så länge, det dödar alla bakterier även de bra på sikt...bara att hålla ut så kroppen får stärka sig. Har ju trots allt ätit penicillin jättelänge..............................
Tog kortet på den här gropen utanför mitt jobb brukar det springa harar undrade lite stilla om de tänkt lägga sina små harpaltar här inne?

Hade fått en fin familjeteckning när jag kom hem igår kväll efter arbetet, visst är den vacker? Ville på detta sätt spara den annars har ju teckningar en förmåga att försvinna med tiden=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar