miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 22 april 2009

Dagens Nyheter?




Strömavbrott i Kalmar
Kalmar i dag 11:55
367 av Eons kunder i Kalmar kommun saknar el.
Strömavbrottet inträffade strax efter 10.30. Enligt ett pressmeddelande från Eon ska avbrottet vara avhjälpt vid 14.00-tiden.




Ååååååh och jag som höll på att tvätta innan jobbet. Grannarna ringde in för att kolla att ingen säkring hade gått hos dem, ska nu se till att värma mig lite bruna bönor tror jag innan jobbet, skulle köpt ett paket grillkorv till kaminen om jag vetat om detta när jag var i affären på morgonen! Men nu är strömmen igång igen och bönor blir det..någon sotis? Nähä lustigt nog brukar ingen bli det.
Här är barnens kvällsaktivitet igår, rostade smörgåsar som man blir glad av och chokladbollar, det roliga var att de skulle baka själva och samma sak så den ena gjorde med kokos och den andra med pärlsocker, sedan kom en vild disskussion om vad de heter? Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar