miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 17 april 2009

I går blidde det grillkorv


till fika när vi var hos ett par bekanta, kul att se fler pojkar äta som våra, ibland kan göra=).
När barnen var och lekte i skogen igår såg jag en rolig grej. De kunde ju inte åka någontns när vi skulle bort på kvällen.

En kråka flög runt i ett träd och kraxade men jag såg inte riktigt utan tänkte först att oj, nu blir det kråkbäbisar. Men så plötsligt såg jag att det var en ekorre med som försökte ta sig upp till deras bo. De hackade mot honom om jagade ner honom men straxt så var han där uppe igen. Har aldrig sett någon så envis ekorre tidigare, är väl som i tv-reklamen...druckit redbull...
Barnen sover fortfarande till och med lillflickan poängterade när vi sa att det är sängdags att hon har ju minsann sovmorgon imorgon. Vad ska det bli av dessa sömntutor, men jag somnade nog först, sved så i halsen efter att ha pratat igår. Ville bara slippa prata. Kan knappt tro att det är jag som skriver så här, har ju alltid gillat att prata men det har inte släppt i halsen än. Blir riktigt osocial. (mer än vanligt) Tråk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar