miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 12 april 2009

Söndag


Det blir inte alltid som man tänkt sig...från att starta som en lugn helg för vila blev det igår påskmiddag, som tur var hade min älskade familj med sig det mesta, mamma stod i köket, mums...spenat! På kvällen sa den stora killen att han ska gå i kyrkan med start 23.00 efter lite överläggande beslöt vi oss för att jag skulle följa med...trodde det skulle vara slut vid tolv men så snabbt gick det inte 00.40 varde ljus...kom vi hem.
Idag var det sovmorgon 09.40 vaknade lilltjejen men strax därefter ringde en kompis, de ville leka. Tog inte tio minuter så ringde svärmor att de kommer idag och grattar sonen, men vill inte ha ngt speciellt. Serverade då den underbara tårtan från igår som systrarna bakat och kola kakorna från mamma.. Sedan kom grannpojken och sedan kom tjejerna hit så nu har jag tre flickor lekande i trädgården=) Öppnade fönstret så jag hör vad de säger och gör...vilken fuling jag är, men det är inte ofta tre tjejer kan samsas...
Ska ha lite halv åtta idag...1toast till förrätt, lasagne till varmrätt och glass till efterrätt...sedan är vi mätta igen, imorgon blir det påskmaten igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar