miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 27 april 2009

Jobbade.



Mer än nödvändigt idag. Haha får man säga så? 6.30-15-00 blev till 16.00 istället. Mötet blev liiiite längre och mina arbetsuppgifter blir omdirigerade i ca 8 timmar nästa vecka men det kan ju vara kul hehe. Nu kan jag ställa till oreda på 3 ställen istället för ett i 12 veckor framöver. Min Chef borde vara orolig...som tur var kommer jag ha en som håller ordning på mig=)


sedan tog vi en tur till ÖB och fyllde på lite förnödenheter. Typ cola till valborg (och vatten med bubbel...smak hallon) lite deo, rakhyvlar till de lurviga, (funderar på att släppa ut dem i solen snart) konserver och annat smått. Vi funderade på att ta bilen till Öland på kvällen om vi hittar när de tänder där. Var ju på Värsnäs förra året. Ombyte förnöjer.... Tror jag...eller inte. Imorgon upp 6.30 igen...ska jag bli en morgon människa?


Finns ju en och annan som gör allt för att komma ner i glaset. Foto:Sylvia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar