miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 16 april 2009

wiiiiiiiiiiiiiiiiii


Satt jag och spelade med barnen igår kväll, ser ju himla roligt ut när man sitter i en fotölj och styr med en ratt..kan ju inte precis säga att jag kör på vägen men det är som de säger övning ger färdighet.
Den stora killen sa igår att det är rätt kul ändå med föräldrar som kan sitta med och spela...det gör ju inte de flesta, men man måste ju vara medveten om vad de gör? innan var det mest pinsamt att vi visste vad de gjorde men igår var det cooolt..
Testa detta någon gång...när jag skulle köra första gången backade jag hmm undrar var mitt körkort kom ifrån?
Ska se om jag får familjen ut på en promenad idag iallafall, skälby lät inget vidare för dem igår. Var bara jag som ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar