miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 9 april 2009

Har hon tur eller?

Igår på fm. knackade det på dörren och när jag närmar mig ser jag endast ett stort okänt ansikte i rutan. Det visar sig att det är brevbäraren med ett paket, dottern har vunnit ytterligare en docka. Gissa om hon var lycklig!


På foto 1 är det mitt fotografi av mellanpojken, han skulle ha med sig ett kort till skolan och precis när jag tryckte av sprang han iväg för det var ngt han kom på. Gissa om jag började skratta=) Frågade lite snällt om han ville ha med det här kortet...
Var själv på vdc idag har ett bra blodtryck 120/85 sa sköterskan iallafall=) Tog lite prover men hon är ledig nästa vecka så svaret kommer nog om ca 2-3veckor om det skulle vara ngt annat än vårtrötthet. Frågade först om problem hemma och arbetet...nä inte mer än att jag är tjurig, för jag är trött och orkar inte prata...tänkte på det efteråt...hur illa låter inte det?
Fick rådet att ta det lugnt, vara ute och promenera och äta grönsaker...lovade att detta gör jag och inte stressa.hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar