miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 24 mars 2009

dagens citat...


är ganska tänkvärt, "Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar" Varför är det så att vi inte tar mer tillvara på det vi har runt omkring oss, här och nu, än det vi kanske kan komma att få i framtiden? Framtiden kanske vi ändå ej får träffa och då har man kanske förlorat allt man insåg var viktigt i livet...


Som det märks är jag inte på dagens bästa humör...det bara snurrar i huvudet och inte särskilt mycket jag kan göra...9/4 ska lillflickans läkare ringa upp oss, de skulle kolla upp om hon tagit samma prover som mellankillen, bad jag, eftersom detta inte var ngt de kollar av automatik? Vilket jag inte har koll på men pricktestet visade ingen allergi...vad förvånad jag är? Det har det ju inte visat tidigare heller men allt kan ju inte vara inre stress...?


Mellan killen ska upp på röntgen och kolla åldern på skelettet, sedan skall han läggas in över ett dygn för provtagning...frågade idag när det blir, om föräldrar får vara med? och ja 1 får "sova" med(proverna skulle tas ofta) och om man vill båda kostade det 50kr/dygn.


Förstod inte särskilt mycket igår, blockerade nog det läkaren sa men det står inte så mycket på nätet, vad jag förstår om jag fattade rätt är det ca 2500 som medicinerar detta i sverige men vi får nog mer information med tiden... Ja vi får se vad som händer...nu är det dags att gå på nästa arbetspass! Var rädda om er!
Foto:Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar