miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 16 mars 2009


Måndag morgon och en dag som flyger förbi tog ett foto på soluppgången idag på morgonen kl 06.00, ska se om jag kan lägga upp det imorgon.
Det är tungt att gå upp så tidigt men har man väl kommit ur sängen och ut så är det riktigt skönt...tyst, lugnt och fridfullt=)
Kan bli lite irriterad på tågen ibland bara. Kör sista ggn vid 23- tiden men sedan kan det komma ett kl 03.00 på natten och sedan startar de kl 05.30 igen vissa dagar, brukar dessutom höra tidningsbilen 04.30 Kanske behöver bilen repareras? eller är det jag som inte slappnar av.
Har inte kommit på vem av oss jag ska klaga på men det är ju alltid lättare att klaga på tidningsbudet- han säger ju inte emot...eftersom jag ej träffar honom/henne. Men oftast sover jag bättre natten efter och lika tidigt smyger jag upp i morgon...när resten av familjen sover som godast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar