miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 26 mars 2009

En ironisk grej....


...Var att härom dagen (i tisdags) efter vi varit hos doktorn åkte vi in till OJ-toy hittade där ett "fusk" ägg i gummi. Barnen och jag bestämde att vi skulle skoja lite med pappan i familjen och för att göra det mer trovärdigt så lade vi upp ägget i äggfacket.
Så när jag var i kylskåpet skulle ja ta ut ägget och ropa ta emot och kasta det till honom. Det var bara det att äggen - de riktiga hade ramlat fram så när jag öppnade luckan ramlade ägg ner på mattan samtidigt som jag kastar fuskägget och ropar ta emot...
Han fångade lyckligt ägget, och jag började skratta för mer realistiskt kunde det inte bli...men jag fick tvätta matta=)
Tack mamma! Det var en lycklig tjej som ringde mig på arbetet och sa att hon fått vara hos mormor och prata jättelänge i telefon med moster Tina om hur man gör trolldeg, var så GLAD och det värmer så i hjärtat när man är på jobbet och höra att det är glatt hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar