miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 11 mars 2009

idag går det undan=)


Hoppas att det fortsätter så här med att bli ljusare och ljusare, köpt blomjord idag för att förhoppningsvis till helgen kunna sätta igång att plantera det som jag vill ska blomma till sommaren. Men innan dess var jag ute på en promenad och kollade in vårtecken men...det är ju samma som tidigare, inga nya... går inte så fort som hjärnan vill ibland... tog fotot då, det syntes tydligt nu att solen vill komma fram...
Var och kollade på arbetskläder, hoppas jag kan glädja någon när denna gång färgerna på kläderna blir gröna och vinröda haha innan hade jag jeansfärg samt rosa, då brukar min arbetskamrat få lite nostalgiska drömmar om ellen den lilla cellen. Någon som minns henne?
Detta handlade om smaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar