miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 10 mars 2009

Tisdag en ledig skoldag...varg?



Blir det inte mycket nytta gjord...börjar märkas att barnen börjar bli stora...ligger kvar i sängen...vill inte gå upp...vill inte ha frukost...hmm börjar ibland fundera på hur mamma lyckades behålla tålamodet med oss vi var ju 5st och inte tre.


Mannen ringde hem idag för att kolla om jag läst tidningen? Nä men jag har tagit in den....visade sig att vi haft en varg här utanför inatt, tidningsbudet hade sett honom....

tyckte väl inte att responsen blev som förväntat men har man haft rådjur på tomten samt försökte fotografera en grävling i höstas...ja då känns ju en varg inte så långt borta, hoppas bara han hittar det han söker och inte hamnar alltför mycket på villovägar så här i ett förorts område.


Ska ringa om mitt betyg idag ska bli spännande att se vad det står när jag får hem det, visserligen inte en hel utbildning utan bara en del av....men jag tycker ändå att det är lite spännande att få plugga lite efter alla dessa år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar