miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 20 mars 2009

Nä nu, är det väl alldeles för tidigt...



...att få in myror men jag blev ju inte särskilt glad över att första myran för i år nu trotsat mig och gått in i huset, dessa husdjur har ju en hel gård att vara på!
Igår var lillflickan på skytte, kom tvåa i sin klass. Var en lycklig flicka som somnade=)

Var idag och handlade för resten av veckan, och början av nästa, jobbar i helgen, och läkarbesök och jobb i början av hela nästa vecka! Då blir det inget handlat av..

Gjorde ett litet genant klipp...Funderade på vad jag skulle köpa för godis till helgen, såg då att lösgodiset såldes för 29kr kilot, frågade lite generat mannen som lade upp godiset om jag kunde ta en låda av honom? (får ju inte vara taget på med någon sked som varit i kontakt med mjölk) Nää ska fråga min kollega....kom tillbaka och självklart var det ok, lite generat går jag iväg med 2,5kg geleråttor=). När jag sedan i kassan skulle betala tyckte jag att allt hade varit billigare än vad jag räknat ut...visade sig att jag betalat 6.90 för råttorna...så det kommer nog rinna gele ur deras öron...denna helgen
Om vi inte ses och hörs hoppas jag att ni är rädda om er där ute i cyberspace

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det. Kinesiskt ordspråk.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar