miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 5 mars 2009

inga promenader...

I dag blir det inga promenader för stora killen, trampade avigt igår och kan därefter ej stödja på foten, ringde upp vårdcentralen kl 8.00 när de startar sin telefontid. Får då veta att de ringer upp klockan tio över åtta! Snabbt hem efter att ha lämnat lillflickan på skolan...tror ni telefonen ringer? Klockan 9.30 ringer de och säger när jag frågar om det blev fel med tiden -Nja vi ligger lite efter... Fick en tid kl 15.30...när jag frågar om det kan bli tal om röntgen svarar hon att jaa det kan jag ju ej göra något åt att det ej finns någon tidigare tid... Så jag hoppas att det går fort för vi ska hem och Gratta min syster som fyller 30 idag kl 18.00.! GRATTIS! Längtar efter dessa klara himlar, snart är det vår iallafall=) Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar